Kasyno zazdrości (1)

Wybierz swoją drużynę, którą sprowadzisz do pałacu, i wejdź do niego tak samo jak wcześniej, czołgając się przez otwór wentylacyjny po przeskoczeniu przez szczyt lustra. Gdy zeskoczysz na dół do obszaru z windą, będziesz musiał uważać na kilku wrogów. Jeden będzie tuż obok miejsca, w którym zeskoczysz, a po drugiej stronie pomieszczenia będą dwa inne. Będziesz chciał wejść przez drzwi po drugiej stronie pokoju, naprzeciwko skrzyni, którą otworzyłeś podczas poprzedniej wizyty, co zaprowadzi cię do obszaru zaplecza.

Pamiętaj, aby zawsze zakrywać elementy, których Twój obecny zespół nie posiada. Na przykład, jeśli zabierasz ze sobą Makoto, Ann i Yusuke, chcesz mieć umiejętności elektryczne, wiatrowe, psychologiczne, błogosławieństwa i klątwy w swoich minimotywach.

Przejdź przez pierwsze drzwi, a ślepy zaułek w pobliżu, a także następne drzwi, które napotkasz, doprowadzą tylko do zniszczeń. Idź korytarzem, aż zejdziesz po schodach, gdzie dojdziesz do rozstania. Kieruj się najpierw na wschód, a w końcu dotrzesz do ślepego zaułka ze skrzynią zawierającą Pierścień Niebios . Wróć do rozgałęzienia i skieruj się teraz na zachód, przechodząc przez maszynerię na południe i idź dalej na południe, aż zauważysz dwoje drzwi. Ten nieco na zachód jest zamknięty i wymaga karty dostępu, podczas gdy drugi ma tylko kartę do złamania.

Jedź dalej na północ, mijając zamknięte drzwi, aby dostrzec kolejne drzwi, które prowadzą do skrzyni skarbów, w której znajduje się trochę Sedy Gear. Za nimi są schody z groźnie wyglądającym strażnikiem na górze, ale na razie zignoruj ​​go, aby znaleźć Bezpieczny Pokój na dalekiej północy. Spróbuj wejść po schodach, a twoja drużyna da ci możliwość bezpośredniej konfrontacji ze strażnikiem lub znalezienia innej drogi. Jeśli korzystasz z trzeciego oka przy sejfie, powinieneś zauważyć, że możesz wspiąć się na maszynę, gdzie znajdziesz otwór wentylacyjny.

Przeczołgaj się przez nie, by pojawić się w obszarze za drzwiami, których strzegł Cień. Przejdź przez te drzwi, aby walczyć z tym samym strażnikiem z inicjatywą zasadzki, którą okazuje się być dwiema Midnight Queens. To dość łatwi wrogowie, ponieważ nie mają zbyt dużo zdrowia i są słabi na wiatr, więc powinni zginąć w ciągu dwóch rund. Za wygraną walkę otrzymasz Kartę Klucza Bezpieczeństwa, która jest właśnie tym, czego potrzebujesz, aby otworzyć niektóre drzwi w tym Pałacu, w tym te, które mijałeś wcześniej. W tych zakratowanych drzwiach znajdują się tylko przedmioty do stłuczenia, więc nie musisz wracać, jeśli nie chcesz.

Wróć do miejsca, w którym walczyłeś z Królowymi Północy i idź dalej na północ, przez następne drzwi. W tym korytarzu pierwsze drzwi, które napotkasz, będą dostępne za pomocą karty dostępu, którą właśnie dostałeś, a za rogiem są kolejne drzwi, które są strzeżone przez Cienie. Zignoruj ​​ich i przejdź przez zamknięte drzwi, aby znaleźć otwór wentylacyjny, przez który możesz się przeczołgać, prowadzący do pomieszczenia kontrolnego. Będzie tu kolejny strażnik, z którym musisz walczyć. Pomyślny Pachyderm jest słaby dla Psi, więc powinien spaść w ciągu dwóch lub więcej ataków totalnych.

Poziom członków¶

Otrzymujesz Członków’ Karta z poprzedniej walki i dzięki umiejętnościom Futaby, będziesz mógł teraz użyć jej w kasynie, aby wjechać windą, której wcześniej nie mogłeś. Ryuji wskazuje inny otwór wentylacyjny, przez który możesz się przeczołgać, więc zrób to, aby wylądować w sąsiednim pokoju, który ma kolejne drzwi z kartami dostępu. Możesz zbadać nieco na południe, aby znaleźć nic szczególnie wartościowego, ponieważ jedyny pokój to pokój nadzoru, do którego nie możesz wejść. Skorzystaj więc ze schodów na wschód i podążaj ścieżką, aż dojdziesz do kolejnych drzwi z kartą dostępu, które zaprowadzą cię z powrotem do krokwi nad głównym pomieszczeniem.

Wróć na parter i skorzystaj z funkcji Members’ Karta uprawniająca do wjazdu windą do Klubowiczów’ Obszar (na parterze na południe od windy znajduje się Sejf). Po kilku scenach wygląda na to, że będziesz musiał grać, aby dostać się do następnego obszaru, wysokiego limitu piętra. Na zachodzie, w środkowej części mapy, znajduje się kolejny sejf, jeśli chcesz z niego skorzystać. Podejdź do biurka i porozmawiaj z Shadow Dealerem, aby nie tylko zdobyć 1000 monet i mapę, ale także dowiedzieć się o dwóch obszarach gry po lewej (obszar kości) i po prawej (obszar slotów) od licznika. Niestety, nie możesz jeszcze nic zrobić w obszarze automatów, więc udaj się na wschód, aby wejść do obszaru kości.

Obszar gry w kości¶

Celem obszaru kości jest odgadnięcie, czy suma na kościach będzie wynosić od 3-10 czy 11-18.Jeśli uzyskasz potrójne dopasowanie na kostkach (na przykład trzy jedynki), otrzymasz potrójną wypłatę, a potrójne 6 będzie pięciokrotne. Jeśli jednak zagrasz kilka razy, dowiesz się, że to, co powiedział wcześniej Akechi, brzmi prawdziwie, ponieważ gry są naprawdę sfałszowane, więc nie możesz wygrać, więc będziesz musiał znaleźć inny sposób na zdobycie 50 000 monet. Na północ od miejsca, w którym początkowo wszedłeś, znajduje się otwór wentylacyjny, przez który możesz się przeczołgać, aby dotrzeć do obszaru zaplecza Obszaru Kości.

Ten obszar może być nieco mylący, ale Twoim celem będzie dotarcie na północ do niektórych schodów. Na zachód od długiego korytarza po wschodniej stronie znajduje się kilka maszyn, nad którymi możesz przeskoczyć, więc zrób to i wejdź do pokoju na północ od niego po skrzynię ( Czarna Szata ). Teraz przejdź korytarzem po zachodniej stronie na północ i wejdź po schodach, które widzisz na mapie (uważaj na Cień, który może być na schodach). W pokoju na drodze do schodów prowadzących w dół jest tylko kilka obiektów do zniszczenia.

Pierwszy obszar na dole ma dwa Cienie blisko siebie, więc spróbuj poczekać, aż się rozdzielą, aby je zdjąć. Na razie kieruj się na południe, zachód i ponownie na południe, aby zauważyć na mapie małe pomieszczenie, które okazuje się być sejfem. Schody po obu stronach tego obszaru po prostu zapętlają się do drugiego zestawu schodów, chociaż jest tam kilka możliwych do złamania. Drzwi na wschód od sejfu mają możliwość wybicia, więc idź dalej na południe, a dojdziesz do pomieszczenia, które jest zamknięte od tej strony. Jeśli jednak udasz się na północną stronę pokoju, znajdziesz otwór wentylacyjny, który pozwoli ci wejść do środka, gdzie znajdziesz skrzynię ze Sztyletem Parowania.

Nieco na północ i zachód od pokoju ze skrzynią znajdują się drzwi, które zaprowadzą cię do pomieszczenia kontrolnego oszustw. Zaatakuj tam strażnika, by wdać się w walkę z Wędrującym Ożywicielem. Ten przeciwnik jest słaby zarówno w umiejętnościach błogosławieństwa, jak i wiatru, więc powinien zejść bez większych problemów. Po zakończeniu bitwy Akechi wpadnie na pomysł, jak sfałszować gry na korzyść partii. Wyjdź z zaplecza i udaj się do zaznaczonego pokoju do gry w kości, gdzie będziesz chciał postawić na „11-18” opcja cztery razy z rzędu. Po wygraniu gry rigowej powinieneś mieć teraz około 2500 monet. To wszystko, co możesz tutaj zrobić, więc wróć do Członków’ Lobby na piętrze na przerywnik filmowy, w którym otrzymasz kolejne 3000 monet.

Obszar gry na automatach¶

Gdy tylko wejdziesz do obszaru gry na automatach, cień cię zatrzyma i zmusi do walki. Te dwa wysysające życie Duchy są czymś, co mogłeś już widzieć wcześniej, ale teraz są różne. Są słabi w stosunku do umiejętności Nuke, więc powinni stosunkowo łatwo zejść, prawdopodobnie jednym atakiem totalnym. Po zakończeniu bitwy spójrz na południową ścianę tuż przed jej otwarciem, by dostrzec czerwony ekran. Za chwilę ten panel sterowania będzie ważny, więc pamiętaj, gdzie się znajduje. Kilka kelnerek udających Cienie będzie przechadzać się między przejściami, więc uważaj na nie, idąc na zachód.

Jedne drzwi na końcu są zablokowane laserami, więc nie będziesz mógł przez nie przejść. Wejdź po schodach w pobliżu i podążaj tą ścieżką, aż schodzi z powrotem po innych schodach. Stąd udaj się na północ, aby znaleźć zamknięte drzwi, ale będziesz mógł je otworzyć od tej strony za pomocą karty dostępu. Teraz skieruj się na południe i przez drzwi prowadzące na wschód, poszukaj pudeł, które możesz przeskoczyć na północ na mapie. W tej małej dziurze będą dwie rzeczy, zielony terminal kontrolny (pamiętaj o tym) i skrzynia skarbów ( Smokestained Armor ). Na razie już prawie skończyłeś, więc spójrz na swoją mapę, aby zobaczyć drzwi na daleki zachód, które zaprowadzą Cię dalej do obszaru automatów.

Twoja impreza wskaże duży automat z tyłu, który jest tym, którego szukasz. Wyeliminuj dwa patrolujące Cienie, a następnie zbadaj miejsce, w którym znajdują się wszelkie przedmioty do zniszczenia, a także sam duży automat do gry. Wygląda na to, że możesz wygrać tutaj 50 000 monet, ale jest bardzo prawdopodobne, że sama maszyna jest tak sfałszowana, aby przegrać. Wejdź na jeden ze schodów i wejdź po ścianie po południowej stronie po skrzynię ( Kamizelkę maskującą ), a następnie wejdź po ścianie po północnej stronie, aby znaleźć główny terminal kontrolny.

Futaba może wykonać swoją pracę przy wyłączaniu olinowania, ale nie stąd, ponieważ wspomina, że ​​potrzebuje dostępu zarówno do czerwonego, jak i zielonego terminala kontrolnego. Jeden jest przy wejściu, a drugi w przejściu i znalezienie ich obu może być nieco mylące. Jednak oba zostały wskazane w tej części instrukcji (wraz ze zdjęciami), więc nie powinny być zbyt trudne do znalezienia. Po wyłączeniu obu, przejdź i zapisz w lobby, a następnie wróć do dużego automatu do gry.

Jak wskazuje Morgana, istnieje 20% szansy, że platforma nie zadziała, dlatego zaoszczędziłeś. Zagraj na automatach, a jeśli zdarzy ci się przegrać, załaduj ponownie stan gry i spróbuj jeszcze raz.Gdy wygrasz, będziesz mieć 50 000 monet, aby kupić Kartę Członka na wysoki limit. Nie ma tu już nic do zrobienia, więc gdy będziesz mieć taką możliwość, udaj się prosto do lobby (może być dobrym pomysłem, aby ponownie zapisać). Idź do lady i kup kartę High Limit, a także Soma i Bead Chain, ponieważ powinieneś mieć ich wystarczająco dużo (są to dość rzadkie i potężne przedmioty lecznicze). Po powrocie do windy będzie tam strażnik i będziesz musiał z nim walczyć.

Ostateczny miernik jest denerwujący, ponieważ nie jest słaby na nic, ale jest odporny na lód/klątwę i pochłania wiatr, więc nie używaj ich. Możesz użyć czegokolwiek innego, a jeśli masz dostęp do Lucky/Miracle Punch, to krytyczny i totalny atak powinien prawie go zabić. Chcesz go szybko zabić, ponieważ ma dostęp do Garudyne'a, Rakukaji i Diarahana, z których ostatni może całkowicie uleczyć mini-bossa. Po skończonej walce skorzystaj z windy, aby udać się na piętro z wysokimi limitami, gdzie dowiesz się, że nie możesz przejść dalej, więc wróć do wejścia do Pałacu, aby wrócić do prawdziwego świata, ale jest coś jeszcze możesz zrobić tutaj.

Szał fuzji¶

Do tej pory powinieneś osiągnąć poziom 51, co oznacza, że ​​możesz połączyć ostatnią Personę dla Powiernika Siły, Setha. Musi mieć na sobie High Counter, co można zrobić na dwa sposoby. Najłatwiejszym sposobem jest połączenie Setha (zaawansowana fuzja, która wymaga czterech person), a następnie użycie karty umiejętności High Counter, którą otrzymałeś podczas ostatniej dużej wycieczki w Mementos (wypadła z prośby Shadow Kiritani, AKA The Killer Who Cleans Up Trash).< /p>

Innym sposobem jest faktyczne łączenie i używanie dziedziczenia umiejętności. Seth to zaawansowana fuzja, która wymaga Izydy, Thota, Anubisa i Horusa. Trzy z czterech pochodzą z Pałacu Futaba, więc możesz je mieć stamtąd lub z wnętrza Pamiątek. Persona najniższego poziomu, która posiada High Counter to Dakini (Cesarzowa), która nauczy się jej na poziomie 52. Scathach + Thoth zapewnią Ci Dakini, a Twój obecny Confidant Cesarzowej powinien wystarczyć, aby zdobyć umiejętność (w przeciwnym razie będzie musiała grindować).

Stamtąd połącz Dakini z Pixie, aby zdobyć Anubisa, upewniając się, że odziedziczysz High Counter. Jedyną personą, której prawdopodobnie nie masz, jest Horus, która ma dwie fuzje, które prawdopodobnie możesz teraz zrobić. Albo połącz Kushinadę z Hecatoncheires, albo idź z Bugsem i Anubisem (jeśli ten ostatni, odziedzicz High Counter). Gdy już będziesz miał wszystkie cztery, połącz je ze sobą, aby uzyskać Setha z wysoką kontrą, którą możesz pokazać bliźniakom i zmaksymalizować siłę powiernika. Nie tylko zyskujesz zdolność łączenia Zaou-Gongen, ostatecznej Persony Arkan Siły, ale możesz w rzeczywistości połączyć Personę na wyższym poziomie niż ty. Jednak będziesz musiał zapłacić trochę pieniędzy, aby to zrobić. Skończyłeś już w Pałacu, więc wróć do prawdziwego świata, upewniając się, że dziś wieczorem zdobędziesz Personę Wisielca.

13 listopada (noc)¶

Kiedy wrócisz do domu, zrób sobie masaż od Kawakami, a potem idź i spędź czas z Iwaiem (nie zapomnij o wiszącym człowieku Persona).

Ciekawostki: Powiernik:

Wybierz „Czy na pewno żyje?” w przypadku pierwszej odpowiedzi, a następnie, co chcesz, w przypadku następnych czterech odpowiedzi i albo „Kaoru ma naprawdę silną wolę” lub „To fajny dzieciak, co?”; dla ostatniego.

Najlepsze automaty
Bonus do 10 000 rubli
Wysokie kursy plus darmowe spiny
Wysokie kursy plus darmowe spiny
Wysokie kursy plus darmowe spiny