Kasyno zazdrości (2)

Rano dostaniesz miejsce w pociągu, więc skorzystaj z okazji, by przeczytać Historię Buchiko, zdobywając trzy punkty w życzliwości. Dziś będą miały miejsce sceny, w których odwiedzisz gmach sądu i zobaczysz Sae na sali sądowej, co spowoduje, że coś się wydarzy w Pałacu Sae. Automatycznie udajesz się tam po scenie w sądzie, więc udaj się do bezpiecznego pokoju na piętrze Members Floor i zjedź windą z powrotem na piętro High Limit, aby kontynuować tam, gdzie ostatnio przerwałeś.

Dom ciemności¶

Gdy już tu dotrzesz i przejmiesz kontrolę, udaj się na północny kraniec po kolejny sejf, a następnie podejdź do lady, aby dowiedzieć się o dwóch grach na tym piętrze, a także zdobyć kolejne 1000 monet. Przejdź przez drzwi nad ladą, aby znaleźć most w kształcie łuski, który wymaga 100 000 monet do działania, więc masz teraz cel. Zanim wrócisz do holu, upewnij się, że w pobliskiej zamkniętej skrzyni znajdziesz łańcuszek z koralików i szafir. Są tu dwie gry, House of Darkness na zachodzie i Battle Arena na wschodzie.

Pomimo iluzji wyboru, jesteś najpierw przykuty do Domu Ciemności, ponieważ potrzebujesz opłaty za wstęp na Battle Arena w wysokości 10 000 monet. Kiedy wchodzisz do drzwi Domu Ciemności, widzisz, że miejsce to jest prawie czarne jak smoła, więc w tych warunkach będzie trochę trudno poruszać się po labiryncie (przy okazji, mapa jest również wyłączona dla tej sekcji ). Możesz jednak użyć trzeciego oka, aby uzyskać dobry widok na to miejsce, w tym na cienie zamieszkujące korytarze. Miejsce jest jednak dość liniowe, więc nie można się zgubić w pierwszej sekcji.

Na koniec trafisz do większego pokoju, w którym są „ludzie”; w nim, a obok otworu wentylacyjnego będą zamknięte drzwi. Przeczołgaj się i zeskocz w dół, przechodząc przez drzwi tuż obok miejsca, w którym lądujesz. Ta ścieżka jest liniowa i ostatecznie doprowadzi do ślepego zaułka ze skrzynią ( Pas fortecy ). Wróć do miejsca, w którym spadłeś i kontynuuj, aż zobaczysz korytarz z migającymi niebieskimi światłami. W pobliżu znajduje się inna podobna ścieżka, z tymi samymi niebieskimi światłami, które kierują się na południe (na Twojej mapie), prowadząc do drzwi, które zaprowadzą Cię do skrzyni ( Balsam of Life ) .

Wróć i wybierz inną ścieżkę, uważając na wrogi Cień, aż dojdziesz do znaku, że możesz się wspiąć. Zwróć uwagę, że po południowej stronie tego pokoju znajdują się drzwi, które prowadzą do pokoju wypełnionego światłem. Wspinaj się po znaku w ciemności i przez otwór wentylacyjny, wybierając drzwi, które nie prowadzą do jasnego obszaru, które w końcu skręcają do kolejnych drzwi, które mają Model Gun w skrzyni. Ta ścieżka prowadzi również do wcześniej zamkniętych drzwi, więc otwórz je, jeśli chcesz. Wróć do miejsca, w którym widziałeś znak, na który można było się wspiąć po wyjściu z drugiego otworu wentylacyjnego, i wejdź do obszaru wypełnionego światłem.

Naprzeciw sąsiednich drzwi, które musisz wziąć, znajduje się zamknięta skrzynia zawierająca Kołnierz Morose , Topaz i Magiczną maść . Teraz przejdź przez zachodnie drzwi, aby zauważyć strażnika z wcześniejszego, który wznosi ścianę z kart, blokując twój postęp. Drzwi od strony południowej są zamknięte, ale na szczęście w pobliżu jest otwór wentylacyjny, z którego można skorzystać. Wyjdź do małego pomieszczenia, a gdy wyjdziesz, uważaj na Cień w korytarzu. Przejdź przez drzwi na zachód i zejdź schodami, do których byś wylądował, gdybyś skoczył z najwyższego piętra. Idź tą ścieżką na górę po schodach i przeszukaj zamkniętą skrzynię, aby znaleźć Soma i Sapphire , a następnie przejdź przez drzwi. Użyj karty dostępu na panelu, aby otworzyć ścianę kart, a następnie przejdź przez zachodnie drzwi, aby znaleźć sejf i minibossa.

Król Węży może okazać się trochę trudny, po prostu dlatego, że nie ma słabych stron (nie używaj umiejętności elektrycznych). Jednak nadal może być trafienie krytyczne z fizycznym atakiem, więc coś takiego jak Lucky / Miracle Punch może być niezwykle przydatne w tej walce. Sam szef ma Ziodyne i Maziongę, więc miejmy nadzieję, że nie masz nikogo słabego na błyskawice. Kiedy poziom zdrowia spadnie, Król Węży będzie chciał używać Koncentracji w połączeniu ze swoimi zaklęciami, więc dobrym pomysłem może być strzeżenie się w tych turach, w których go używa. Po bitwie otrzymasz 10 000 monet i będziesz mieć możliwość powrotu do lobby, więc zrób to.

Arena bitwy¶

Jeśli masz dodatkowe monety, sprawdź nagrody przy kasie. Pistolet jest mocniejszy dla Akechi, podczas gdy Urok Tyche daje niezłą dziesiątkę Szczęścia, a ostatnie akcesorium nie jest niczym specjalnym. Kup cokolwiek, ale upewnij się, że nadal masz 10 000 monet, ponieważ potrzebujesz ich na opłatę za wstęp na Battle Arena, dokąd zmierzasz w następnej kolejności. Przed wejściem na Battle Arena upewnij się, że masz persony, które mają dostęp do umiejętności Psi i umiejętności Błogosławieństwa lub Elektryka, a także taką, która jest silna przeciwko atakom piorunów lub znosi je. Jeśli ta ostatnia blokuje również ataki fizyczne, jesteś złoty.

Wejdź na arenę bitew i porozmawiaj z urzędnikiem, aby dołączyć, gdzie zostaniesz zmierzony w trzech bitwach. Oznacza to, że nie będziesz mieć dostępu do ataków totalnych, więc dobrym pomysłem jest sprawdzenie poziomów SP i użycie dowolnych przedmiotów, aby je uzupełnić, jeśli jest niski. Pierwsza bitwa toczy się przeciwko dwóm Pomyślnym Pachydermom, które są słabe do umiejętności Psi. W drugiej walce będziesz walczył z trzema Tańczącymi Czarownicami, które są słabe zarówno pod względem umiejętności elektrycznych, jak i błogosławieństw. Te dwie bitwy powinny zakończyć się bezproblemowo, ale ostatnia może okazać się nieco trudniejsza.

W trzeciej bitwie będziesz walczył z Imperatorem Piorunów, który postępuje według dość wyraźnego wzoru. Zacznie od użycia Szarży, marnując turę na olśnienie lub przygotowanie, a następnie zaatakuje najazdem Megaton. W kolejnych turach użyje Koncentracji, wykona kolejną marnotrawną turę, a następnie Ziodyne. Będzie postępował zgodnie z tym schematem, dopóki nie zostanie pokonany, więc nie musisz spodziewać się żadnych niespodzianek. Obserwuj swoje zdrowie i reaguj na wszelkie ataki inne niż elektryczne. Otrzymasz 100 000 monet z licznika, co oznacza, że ​​możesz teraz obniżyć most w kształcie łuski.

Wróć do holu z wysokimi limitami i otwórz drzwi za ladą, aby opuścić most, czy nie. Shadow Sae oszukuje cię, ale została przechytrzona przez Akechi, więc masz teraz wystarczająco dużo monet, aby obniżyć Most Sądu. Prowadzi to do skarbca, co oznacza, że ​​skończyłeś z tym pałacem, więc po wyświetleniu monitu wróć do wejścia (pamiętaj, że powinieneś mieć wystarczająco dużo monet, aby kupić wszystkie przedmioty z liczników na obu piętrach). Jeśli wcześniej nie połączyłeś Setha w celu uzyskania ostatniej rangi Siły Powiernika, zrób to teraz, a potem wróć do prawdziwego świata.

14 listopada (noc)¶

Kiedy wrócisz do domu z Sae’s Palace, zrób kolejny masaż od Kawakami, aby móc coś zrobić dziś wieczorem. Wybierasz się do Ichigaya na ryby, co powinno być Twoim pierwszym pobytem. Masz dwa powody, aby to zrobić, jednym z nich jest udostępnienie innej książki w Shinjuku, a ponadto chcesz mieć możliwość złapania Strażnika Stawu za odpowiednie trofeum. Za pierwszy raz otrzymasz 7 małych kulek, co oznacza, że ​​utkniesz w holu siedmiu małych rybek. Aby rozpocząć, przesuń analog w lewo lub w prawo i naciśnij X, gdy ustawisz się w prawo z dowolną rybą, na którą celujesz (w tym przypadku małe).

Gdy ustawisz się w kolejce, pojawi się miernik mocy, który określa, jak daleko zarzucisz swoją linkę. W tej chwili trochę trudno jest uzyskać odpowiednią moc, ale to się wkrótce zmieni, a dodatkowo możesz nacisnąć Kółko, aby przekształcić swoją linię bez kar. Gdy żyłka znajduje się w wodzie, musisz poczekać, aby zobaczyć, czy ryba gryzie, czy nie, co poznasz, gdy na ekranie pojawi się monit o przycisk X. Gdy ryba ugryzie, musisz ją zwinąć, co robisz, naciskając X, gdy kursor na dole znajduje się w czerwonym obszarze (naciśnij lewo lub prawo lewego drążka, aby utrzymać go w tym czerwonym obszarze).

Twoja maksymalna biegłość pozwoli ci łowić siedem razy, co oznacza, że ​​powinieneś być w stanie złowić siedem małych ryb. Ponieważ to twój pierwszy raz, facet prowadzący łowisko da ci trzy średnie kulki proteinowe, a punkty, które zdobyłeś za małą rybkę, powinny pozwolić ci na następny raz cztery średnie kulki proteinowe. Kiedy skończysz, nadszedł czas, aby przejść do następnego dnia.

15 listopada¶

Dzisiaj podczas zajęć otrzymasz pytanie. Prawidłowa odpowiedź to „nakładają go na makijaż”, co daje Ci punkt wiedzy. Po szkole udaj się do Shinjuku i kup książkę Essence of Fishing ze sklepu, a następnie wróć do szkoły. Pierwszym przystankiem tutaj jest dach, na którym można odebrać warzywa, które Haru zasadziłaś po raz pierwszy (nie można było ich dostać 13-go, kiedy były dostępne, ponieważ szkoła jest zamknięta w niedziele). Możesz wyhodować więcej warzyw (takich samych), które będą gotowe 21.

Gdy będziesz gotowy, aby przejść dalej, przejdź do biblioteki i przeczytaj książkę Tajemnice gry, która zasadniczo pozwoli Ci „oszukiwać”; w grach wideo, w które możesz grać.W nocy, jeśli nadal potrzebujesz życzliwości i nie masz już żadnych Mega Nawozów, możesz kupić więcej w Shinjuku, ale powinno być dobrze. W porządku, dziś wieczorem zagracie w więcej gier wideo, a konkretnie w Gambla Goemon po raz drugi. Jest tak samo jak ostatnim razem, z tą różnicą, że musisz wygrać dwa z trzech razy. Możesz zdecydować się na użycie opcji „cheat” dzięki czemu zawsze wygrasz, nawet jeśli wybierzesz złą pobieranie opcję. Otrzymasz kolejne dwa punkty za Urok, a także ukończysz tę grę.

16 listopada¶

Ostrzeżenie

Dzisiaj upływa termin Twojej pierwszej pełnej wycieczki do Pałacu Sae's, ponieważ nie będziesz mógł dostać się do Skarbca aż do drugiej pełnej wizyty.

Kawakami zapewni ci dzisiaj trochę wolnego czasu na zajęciach, więc skorzystaj z okazji i przeczytaj książkę Essence of Fishing, która da ci kilka korzyści podczas wędkowania. Oczywiście dostrzeżesz te zalety, ponieważ po szkole będziesz łowić ryby. Zasadniczo książka Essence of Fishing robi dwie rzeczy, a pierwszą jest to, że możesz użyć trzeciego oka, aby zobaczyć sylwetki ryb. Te, które błyszczą, to te, które będą miały na sobie metki, co oznacza, że ​​są warte dwa razy więcej punktów. Inną korzyścią płynącą z tej książki jest to, że kiedy rzucisz swoją linię, pojawi się znacznik, który pokazuje, jak daleko ją rzucisz, co jest niezwykle przydatne.

Więc tym razem Twoim celem powinno być złowienie w sumie siedmiu średnich ryb (powinieneś mieć 7 średnich kulek). To powinno dać ci wystarczającą ilość punktów, aby kupić wędkę 2000 punktów i kilka kulek proteinowych najwyższej klasy na następną wyprawę wędkarską. Kiedy wrócisz do domu, zapisz grę i idź na górę, aby zagrać w inną grę wideo. Tym razem będziesz grać w Power Intuition, który jest prawdopodobnie najtrudniejszy ze względu na to, jak bardzo jest wybredny. Zasadniczo będziesz musiał wprowadzić ruch na klawiaturze kierunkowej, a następnie nacisnąć X na końcu (dół, dół-prawo, prawo + X). Każdy, kto zna Street Fighter, powinien rozpoznać to wejście jako Hadoken. Użyj „oszustwa” aby uzyskać więcej czasu, ponieważ możesz potrzebować kilku prób, aby uzyskać odpowiedni czas. Załaduj ponownie, jeśli ci się nie uda, a następnie spróbuj ponownie (dwa punkty dla Guts, gdy ci się uda).

Jeśli masz Vitę, podobno pomoże to z wejściami, ponieważ pad kierunkowy jest trochę lepszy na urządzeniu. Oczywiście to nie pomaga, jeśli grasz w grę na PS3.

17 listopada¶

Ostrzeżenie

Dzisiaj jest ostateczny termin, aby dostać się do skarbca.

W pociągu dostaniesz miejsce, więc skorzystaj z okazji, aby przeczytać „Skarby kina”. Podczas zajęć otrzymasz pytanie, a prawidłowa odpowiedź to „B”, dzięki czemu uzyskasz punkt z wiedzy. Po szkole będziesz chciał iść do biblioteki i poczytać Flowerpedia. W nocy znów będziesz grać w Power Intuition, więc pamiętaj, aby zapisać przed rozpoczęciem gry. Podczas drugiego biegu w tym momencie będziesz mieć takie same dane wejściowe, jak poprzednio, ale po tym nastąpi dodatkowy (Dół, Dół do tyłu, Tył + X). „Oszustwo” da Ci więcej czasu, więc użyj go, aby pomóc w przypadku, gdy dane wejściowe nie zostaną zarejestrowane. Za ukończenie drugiej rundy ponownie otrzymasz dwa punkty Uroku.

18 listopada¶

Twój zespół wyśle ​​dzisiaj automatycznie wizytówkę, ale wcześniej nauczyciel zada Ci pytanie podczas zajęć, a poprawną odpowiedzią będzie „Szczyt góry Fuji”; zdobywając punkt Wiedzy. Jak już wspomniano, Twój zespół wyśle ​​dzisiaj wizytówkę automatycznie (nie można było jej wysłać wcześniej), więc jutro wrócisz do Sae's Palace. Oznacza to, że nie będziesz w stanie nic zrobić w nocy, więc skorzystaj z okazji, aby stworzyć kilka narzędzi do infiltracji. Podobnie jak w przypadku kilku ostatnich razy, naprawdę musisz skoncentrować się tylko na przedmiotach, których sam nie stworzyłeś, aby zdobyć trofeum Rzemieślnik.

19-20 listopada¶

Pójdziesz dzisiaj prosto do Pałacu, więc udaj się do Skarbca, aby wywołać scenę. Wygląda na to, że Sae to planował, więc kiedy odzyskasz kontrolę, wejdź po schodach i skorzystaj z windy, aby w końcu wdać się w walkę z Sae Cienia. Bitwa toczy się w dwóch fazach, z których pierwsza jest mniej lub bardziej oskryptowana, ponieważ nie będziesz w stanie wiele zrobić. Pierwsza runda jest darmowa, możesz zrobić wszystko, ale najlepiej jest po prostu trzymać się zwykłych ataków, aby uniknąć marnowania HP lub SP.

Gdy Sae wykona pierwszą turę, użyje czasu na ruletkę, który jest twoją wskazówką, aby przestać atakować lub osłabiać Shadow Sae. Jeśli zrobisz to, gdy koło się kręci, HP osoby, która zaatakowała, zmniejszy się do 1. Dobrą rzeczą w obracającym się kole ruletki jest to, że Sae nie będzie atakować, więc będziesz miał czas na leczenie i wzmocnienie swoich postaci.Cała mechanika z ruletką wejdzie w grę w jej następnej turze, w której musisz postawić zakład na to, gdzie wyląduje kulka. W przypadku zakładu niskiego ryzyka zdecydujesz się na czerwone lub czarne, albo na zakład wysokiego ryzyka, w którym zdecydujesz się postawić na pierwszy, drugi lub trzeci zestaw liczb.

W zależności od samego zakładu (pojawia się on na ekranie za nią), sam otrzymasz korzyść, jeśli wygrasz, lub Sae, jeśli przegrasz. Jednak przy tej pierwszej okazji jest pewien haczyk, ponieważ Sae będzie oszukiwał, więc przegrasz bez względu na wszystko. Zapytany, jak to zrobiła, powiedz, że to widziałeś i że jest szklana pokrywa. Za każdym razem, gdy ponownie spróbuje oszukiwać, zostaniesz poproszony o wysłanie kogoś, kto zdobędzie kieliszek, więc wybierz osobę, najlepiej taką, która nie jest potrzebna jak Makoto, ponieważ ma Mediaramę. Ponieważ nie będziesz w stanie przegrać tego zakładu, ustaw go jako zakład wysokiego ryzyka. Po zakończeniu drugiego obrotu rozpocznie się druga faza bitwy.

BOSS – Sae Leviathan Niijima¶

Rozpocznie się prawdziwa walka i na początku będzie normalna. Sae nie ma słabych ani mocnych stron, więc możesz tutaj użyć swoich najsilniejszych ataków. Zanim zagłębisz się w strategie, nadszedł czas, aby przyjrzeć się niektórym z jej ataków. Severing Slash to tylko fizyczny atak na pojedynczy cel i nie wydaje się być tak silny. Gatling Gun trafia wszystkich kilka razy, ale tutaj również obrażenia nie wydają się zbyt duże. Megidola może być znanym ci atakiem, ponieważ zadaje wszechmocne obrażenia (nie ma możliwości jego zablokowania); z efektem Rakukaja, prawdopodobnie zada drużynie około 70-90 obrażeń.

Sae ma również skłonność do wzmacniania się Tarukają, czemu chcesz od razu skontrować Tarundą, ponieważ jej ataki nie muszą być silniejsze. Później w walce może użyć Heat Riser, czyli Tarukaji, Rakukaji i Sukukaji w jednej umiejętności, więc natychmiast ją osłabij. W końcu wróci do korzystania z Ruletki, co oznacza, że ​​chcesz przestać atakować. Tym razem jednak nie będzie oszukiwać, więc nie musisz robić nic specjalnego, aby wygrać. Jeśli jednak przegrasz, oznacza to, że zakład zostanie na ciebie zastosowany, co może oznaczać kłopoty, jeśli jest to coś takiego jak SP lub HP.

W tym momencie doda do swojego repertuaru sto uderzeń, które mogą zadać jednej postaci ponad 150 obrażeń, z szansą na zadanie zawrotu głowy. Jeśli zdarzy się, że otrzyma krytykę, może skontaktować się z Dekają, aby usunąć wszystkie twoje wzmocnienia. Kiedy spadnie jej zdrowie, użyje Desperacji, zwiększając swój atak, jednocześnie obniżając obronę. Będzie to kontynuowane w jej następnej turze z Tańcem Berserkera, jej ostatecznym atakiem, który zadaje duże obrażenia. Jeśli nie sądzisz, że możesz ją pokonać wcześniej, strzeż się całą drużyną, aby złagodzić wyrządzone ci szkody.

Niektóre sceny będą miały miejsce po bitwie, gdy twój Powiernik Sprawiedliwości wzrośnie do rangi 7. Jednak twoje zwycięstwo jest krótkotrwałe, ponieważ mnóstwo cieni zbiega się w twojej lokalizacji, więc decydujesz się odwrócić ich uwagę na własną rękę. Ta część będzie rozgrywana tak samo jak Prolog i tak naprawdę nie jest inna, z wyjątkiem tego, że masz swoje obecne persony przeciwko Sacrifical Pyrekeeper i możesz zobaczyć, kto mówi. W końcu wrócisz do pokoju przesłuchań z Sae Niijimą, przed podjęciem niezwykle ważnej decyzji. Upewnij się, że zapisałeś, gdy zostaniesz o to poproszony.

Ostrzeżenie

Pierwsze kilka nadchodzących wyborów określi zakończenie, które otrzymasz, więc upewnij się, że wybierasz ostrożnie.

Sae poprosi Cię o sprzedanie znajomych, a jeśli chcesz kontynuować grę, nie chcesz tego robić. Zasadniczo odmawiaj lub udawaj ignorancję, gdy pyta cię o kolegów z drużyny, osoby spoza zespołu i Goro Akechi. Odpowiedzi po tych trzech nie mają znaczenia i będziesz wiedział, że jesteś na właściwej ścieżce, gdy zmaksymalizujesz Osąd Powierniczy. Gdy pojawi się opcja, aby wspomnieć o telefonie, zrób to i poproś ją, aby pokazała go zdrajcy, a po głosie powinieneś mieć pojęcie, kto to jest. Odbędzie się więcej scen, a twój Powiernik Sprawiedliwości wzrośnie teraz do rangi 8.

Najlepsze automaty
Bonus do 10 000 rubli
Bonus do 10 000 rubli
Bonus do 10 000 rubli
5000 bonusu powitalnego